Prosta droga do oszczędzania

Chcesz obniżyć wydatki w Twoim biurze? Mamy dla Ciebie kilka pomysłów, które Ci w tym pomogą. Przetestuj te proste metody, a Twój portfel z pewnością będzie Ci wdzięczny. Zaoszczędzone pieniądze możesz wydać na nowy sprzęt biurowy, albo... na urlop! Niektórych wydatków nie da się ominąć, dlatego sprawdź jak mądrze oszczędzać.

Oszczędne drukowanie

Na urządzeniach drukujących najłatwiej można oszczędzić. Zamiast oryginalnych tuszów i tonerów sprawdź zamienniki. Dzięki tym wysokiej jakości możesz osiągnąć większą wydajność i zadrukować nawet 75% kartek papieru więcej, niż w przypadku oryginalnych produktów. Wybierz urządzenie wielofunkcyjne, które ma możliwość druku dwustronnego, dzięki temu zaoszczędzisz połowę kartek oraz atrament. Stosując te zasady możesz także zadbać o planetę. Mniej zużytych kartek to mniej ściętych drzew. Możesz także wybierać ten materiał biurowy pochodzący z recyklingu. Dzięki temu dbasz o środowisko i wydajesz mniej wciąż ciesząc się wysoką jakością wydruków.

Akcesoria biurowe w najatrakcyjniejszych cenach

Na podstawowych produktach wykorzystywanych w Twoim biurze także możesz zaoszczędzić. Szukaj najniższych cen, aktualnych lub sezonowych promocji i kupuj jak najtaniej. Sprawdź sklepy internetowe gdzie szybko i łatwo zrobisz zakupy - zaoszczędzisz czas i pieniądze. Porównuj ceny artykułów biurowych dzięki wygodnym porównywarkom cen, zapisuj się do newsletterów i zbieraj kody rabatowe. Bierz udział w programach lojalnościowych i bądź na bieżąco z aktualnymi promocjami. Szczególnie w okresie wyprzedaży warto sprawdzać sezonowe rabaty. Dzięki temu Twoje biuro będzie dobrze zaopatrzone, a Ty nie wydasz fortuny.

Oszczędzanie energii = oszczędzanie pieniędzy

Urządzenia biurowe zasilane energią elektryczną zużywają aż 30% energii. Warto więc zwrócić uwagę na sprzęty, których używamy każdego dnia. Nasze laptopy, telefony lub niszczarki pobierają dużo prądu. To samo dotyczy urządzeń wielofunkcyjnych - starsze modele nie są aż tak energooszczędne, jak te najnowsze. Aby zmniejszyć ilość zużywanej energii elektrycznej warto stosować energooszczędne żarówki, wyłączać urządzenia z gniazdka po skończonej pracy, a także po skończonym ładowaniu nawet najmniejszych urządzeń, takich jak drukarka etykiet, czy telefon komórkowy. Powinieneś także pilnować, by podczas wietrzenia pomieszczania klimatyzacja była wyłączona.

Etykiety samoprzylepne a oszczędna wysyłka

Jeżeli potrzebujesz przesłać jakieś dokumenty bądź paczkę i musisz skorzystać z usług kurierskich staraj się to robić tylko w przypadku przesyłek ekspresowych i priorytetowych. W pozostałych sytuacjach wybierz ekonomiczne przesyłki oferowane przez pocztę. Dzięki temu zaoszczędzisz nawet duże kwoty, w zależności od tego jak dużo paczek wysyłasz. Jeżeli dodatkowo chcesz zaoszczędzić czas korzystaj z taśmy dymo, która w połączeniu z odpowiednią drukarką pozwoli Ci tworzyć bardzo szybko i prosto etykiety adresowe. Dzięki temu nadana przez Ciebie przesyłka będzie odpowiednio zaadresowana, a Ty nie zmarnujesz czasu na ręczne adresowanie paczek, czy przyklejanie wydrukowanych kartek taśmą do koperty lub pudełka.

Patenty na oszczędzanie

Aby jeszcze bardziej zmniejszyć wydatki w Twojej firmie możesz zmienić operatora sieci telefonicznej. Firmy na rynku walczą o każdego klienta oferując coraz to korzystniejsze oferty. Negocjuj i znajdź propozycję idealną. To samo możesz zrobić w przypadku dostawcy Internetu. Zamiast kupować urządzenie wielofunkcyjne możesz zaoszczędzić biorąc je w dzierżawę, dzięki czemu nie będziesz musiał jednorazowo wydać tak dużej kwoty. Jeżeli jesteś freelancerem najwięcej zaoszczędzisz pracując w coworkingu. Nie musisz się martwić o swój własny lokal, możesz sprawnie zarejestrować tam swoją firmę i wypożyczać biurko w godzinach, które Ci odpowiadają. Znajdź rozwiązanie dla siebie i oszczędzaj sprytnie!